Strona głównaSILNIKI ZABURTOWEElektryczny silnik zaburtowy PM-ESZ-65H

Elektryczny silnik zaburtowy PM-ESZ-65H

Netto: 642,28 zł
Brutto: 790,00 zł
Producent: POWERMAT
Waga:12.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:sztuka

GWARANCJA 2 LATA 

Parametry

  • Marka: Powermat
  • Model: PM-ESZ-65H
  • Rodzaj silnika: elektryczny
  • Napięcie zasilania: 12V DC
  • Maksymalna siła ciągu: 65 lbs
  • Długość wałka silnika: 92 cm
  • Moc maksymalna: 750 W
  • Maksymalny pobór prądu: 60A
  • Obroty maksymalne 1700 obr/min
  • Grubość wałka silnika: 29 cm
  • Średnica śruby: 250 mm
  • Minimalna grubość pawęży: 13,9 mm
  • Minimalna szerokość pawęży: 145 mm
  • Maksymalna grubość pawęży: 85 mm
  • Maksymalna wysokość pawęży: 86 cm
  • Maksymalna długość rękojeści: 56 cm
  • Minimalna długość rękojeści: 47 cm
  • Długość maksymalna: 126 cm
  • Liczba biegów do przodu: 5
  • Liczba biegów do tyłu: 3
  • Długość kabli zasilających: 134 cm
  • Maksymalna szerokość łodzi: 1600 cm
  • Maksymalna długość łodzi: 5500 cm
  • Maksymalna waga łodzi: 1800 kg
  • Waga netto: 9,2 kg
  • Waga brutto: 11,6 kg

Wyposażenie

  • silnik
  • uchwyt pawęży
  • klucz do montażu śruby
  • instrukcja PL
  • oryginalne opakowanie

Duża moc

Silnik o maksymalnej sile ciągu 65 lbs umożliwia zastosowanie do pontonów oraz łodzi o wymiarach 1,6 m / 5,5 m z maksymalnym obciążeniem 1800 kg.

Wskaźnik naładowania akumulatora

Kontrolka wskaźnika akumulatora (umieszczona na pokrywie przedniej) zapewnia natychmiastowe informacje o stanie naładowania akumulatora. Kontrolka zapala się, gdy zostaje podłączony do akumulatora i pozostaje włączona przez cały okres, gdy silnik jest podłączony do akumulatora. Zależnie od stanu naładowania akumulatora kontrolka będzie miała kolor zielony (naładowany), żółty (naładowany w połowie), lub czerwony (rozładowany).

Ergonomia

Wyprofilowana ergonomiczna gumowa rękojeść umożliwia stabilny uchwyt w przypadku mokrej dłoni.

Śruba napędowa

Obudowa silnika wykonana jest z odpornej na uszkodzenia i korozję emaliowanej stali. Duża śruba o wysokim momencie obrotowym wykonana z bardzo trwałego tworzywa sztucznego i jest odpowiednio wyprofilowana tak, by uzyskać optymalny ciąg.

Płetwa ochronna zapewnia dodatkowe zabezpieczenie przed uszkodzeniem silnika o dno.

Tańsze silniki często wyposażone są w śrubę z podatnego na uszkodzenia tworzywa słabszej jakości.

Regulacja kąta

Regulowany uchwyt montażowy (pawęży) pozwala na zamontowanie silnika do pontonu lub łodzi o maksymalnej wysokości pawęży 86 cm.

10-stopniowa blokada ustawienia kąta przegłębienia umożliwia dokładne ustawienie śruby względem lustra wody.

Regulowany uchwyt

Wysuwana rękojeść ułatwiająca sterowanie łodzi z możliwością wysunięcia do 56 cm.

Możliwość zmiany kąta uchwytu w zakresie 60 stopni (góra/dół).